Arena Ostróda targi turystyczne

Zainteresowanie turystyką dotyczy wielu osób. Studia na kierunkach takich jak turystyka i rekreacja nadal cieszą się sporym zainteresowaniem. Jednak nie chodzi tylko o studia, bo wiele osób uwielbia podróże. Niektórzy starają się to przekuć na sukces zawodowy. Jedni oferują organizację wypraw, inni piszą na ten temat książki, jeszcze inni piszą przewodniki turystyczne i angażują się jako przewodnicy w miejscach, które znają.

TTWarsaw i Arena Ostróda – Targi turystyczne

TTWarsaw i Arena Ostróda - Targi turystyczneJednym z ważnych wydarzeń, dla każdego, kto interesuje się turystyką, są targi turystyczne. Odbywają się one w wielu miejscach w Polsce. Jedne z targów turystycznych odbyły się w Ostródzie. Aby dowiedzieć się jak wyglądają targi turystyczne, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę internetową hasła takie jak: „Arena Ostróda targi turystyczne”, aby odnaleźć informację na temat targów. W Ostródzie bardzo popularnym wydarzeniem było wydarzenie Tourism and Events Expo. Jednak największe międzynarodowe tragi turystyczne odbywają się w Warszawie. Plan targów turystycznych, jest bardzo bogaty, tak aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Znajdziemy zawsze coś dla siebie – strefę podróżników, B2B Matchmaking, a także pełną listę wystawców.

Wydarzenie trwa przez trzy dni. W programie można znaleźć wydarzenia dotyczące zmian w dyrektywach turystycznych i usługach turystycznych, a także zmian w prawie turystycznym i tego, jakie reformy są konieczne do podjęcia, aby zmienić się na lepsze. Możemy dowiedzieć się także o ofercie nowych lotów, np. z Polski do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, a także o najbliższym sezonie i tym w jaki on sposób kryje przed nami tajemnice i wyzwania.

Mamy okazję także dowiedzieć się, jaki potencjał turystyczny ma Białoruś i jak wyglądają procedury zwolnienia z obowiązku wizowego w przypadku pobytów w tym kraju. Jednocześnie mamy okazję, żeby zapoznać się ze zwyczajami i kulturą panującymi na Białorusi. Jest także w programie opowieść o miejscowości Emilia Romagna, gdzie dyrektor wykonawczy Enit, Giovanni Bastianelli, wielu uznanych ministrów, a także włoski narciarz olimpijski Alberto Tomba opowiadali o tym regionie i promowali go jako miejsce na idealne wakacje, które można spędzić w wyjątkowym malowniczym regionie.

Program targów turystycznych

To jednak nie wszystko, gdyż po zakończeniu konferencji organizowano także warsztaty z produkcji makaronu, a także była możliwość degustacji lokalnych produktów. Podczas targów można było wysłuchać także debaty na temat komercjalizacji produktu turystycznego pod kątem bezpieczeństwa turystów w Polsce. W tej debacie wzięli udział przedstawiciele Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, a także Komendy Głównej Policji, wśród których zaszczytną funkcję pełnił Zastępca Naczelnika Departamentu Analiz i Polityki Migracyjnej MSWiA oraz wielu ekspertów turystycznych, oraz ludzi związanych z branżą turystyczną w Polsce. Ta konferencja trwała bardzo długo i składała się z takich części jak: Bezpieczeństwo turystów zagranicznych podczas podróży po Polsce, a także z panelu pt. Komercjalizacja produktu turystycznego, współpraca z biurem podróży i touroperatorem. Po drodze były oczywiście także przerwy na kawę, a sama uroczystość zaczęła się od kilku słów wstępu.

Atrakcje na targach

Atrakcje na targachDla tych, których tematyka nie interesowała, była również możliwość uczestnictwa w seminarium dotyczącym tematyki turystyki wiejskiej. Zostało na niej przeanalizowane, w jaki sposób zmieniała się turystyka wiejska na przełomie ostatnich lat, można było zapoznać się też z doświadczeniami innych krajów w zakresie promocji tego rodzaju turystyki, a także jakie plany organizacyjne mają różne podmioty, m.in. Pomoc Organizacji Turystycznej. Analizowano również metody i działania podjęte w zakresie medialnym, m.in. w mediach społecznościowych. W innych panelach prezentowano z kolei poszczególne regiony – była wśród nich np. Lubelszczyzna. Prezentowano także konferencję szkoleniową dotyczącą tras promowych na Bałtyku. Można było się dowiedzieć, jak wygląda podróżowanie promem do Kopenhagi, do Norwegii do Oslo i wzdłuż fiordów.

Inną atrakcją podczas targów turystycznych były kwestie dotyczące internetu i zdobywania nowych klientów dla biura podróży. Omawiano w nich, w jaki sposób dotrzeć do nowych klientów podróży, czym ich przekonać i w jaki sposób najlepiej zaprezentować swoją wizytówkę podróżniczą, a jednocześnie co zrobić, aby zachować swoich dotychczasowych klientów.